Kategorijos archyvas: Skaitiniai

Ar įmanoma nusiderėti dėl SEO paslaugos kainos

Ar įmanoma nusiderėti dėl SEO paslaugos kainos

SEO  paslaugos kaina: ar įmanoma nusiderėti?

SEO paslaugos kaina, palyginti su kitų panašas pobūdžio paslaugų kainomis, yra nemaža. Galima tik spėlioti, kad lemia būtent tokius įkainius: galbūt tai, kad ši paslauga yra iš tiesų unikali, o galbūt tai, kad būtent ši paslauga konkrečiai įmonei gali atnešti tiek naudos, kiek negali atnešti joks kitas verslui skirtas įrankis. Kad ir kaip ten bebūtų, nesunku pastebėti, kad nemaža dalis žmonių įvertina šios paslaugos privalumus, tačiau tuo pačiu ir bando nusiderėti. Tačiau, ar tai tikrai įmanoma?

Viena pagrindinių dalykų, kurį reikia pasakyti klabant šia tema, yra tas, kad tuo atveju, jei kreipsitės į iš tiesų solidžias, savo darbą puikiai išmanančias bei veiklą jau ne vienerius metus vykdančias įmones, gali iš anksto nusiteikti tam, kad nusiderėti bus beveik neįmanoma – pastarosios visada turi tiek darbo, kad net nepagalvoja apie galimybę mažinti paslaugų įkainius – visada atsiranda tų, kurie be kalbų sumoka esamą kainą. Vienintelė išimtis, galite bent jau tikėtis šiek tiek mažesnės šios paslaugos, kurią teiks solidi įmonė kainos, yra ta, kad užsisakysite ir dar daugiau paslaugų. Paprastai įmonės, kurios teikia SEO paslaugas,  siūlo ir kitas paslaugos – reklamos sprendimus, interneto svetainių kūrimą bei administravimą, o taip pat ir komentarų rašymą, naujielaiškių kūrimą. Taigi, jei užsisakysite ne tik SEO, bet ir dar keletą kitų paslaugų, tokiu atveju galite bandyti nors šiek tik nusiderėti.

Na, o dabar – pats metas pakalbėti apie tuos variantus, kuomet tikimybė nusiderėti yra gerokai didesnė. Gera žinia ta, kad yra net keli variantai, kuriuos pasirinkę, galite tikėtis mažesnės kainos, nei yra prašoma. Visų pirma, tai SEO specialistai, kurie dar tik neseniai pradėjo teikti šias paslaugas. Reikia pabrėžti, kad šiai kategorijai priklausantys žmonės  jau ir taip dirba pagal mažesnius darbo įkainius, tuo tarpu, siekdami turėti kuo didesnė užimtumą nusprendžia ir dar labiau juos sumažinti. Užimtumas – pakankami svarbus rodiklis, kuomet kalbam apie galimybę nusiderėti. Reikia pastebėti,  kad nusiderėti galite ir kreipdamiesi į tuos asmenis, kurie neturi daug užsakymų, t.y., kurių užimtumas yra nedidelis – šiems žmonėms yra  ypač svarbu gauti kuo daugiau užsakymų, todėl   jie neretai sutinka pakoreguoti darbų įkainius. Tokio būdu yra sukuriamos palankios sąlygos derėtis.

Kaip matyti, net ir tuo atveju,  kai paslaugos kaina yra palyginti aukšta, o misija nusiderėti atrodo neįmanoma, galima rasti puikių būdų, kuriuos tereikia išbandyti.

Daugiau straipsnių rasite ČIA.

Uostų gilinimo technologijos ir ypatumai 5

Uostų gilinimo technologijos ir ypatumai 5

Penkta dalis supažindins su keliomis uostų gilinimo laivų rūšimis. Štai pirmos trys.

Labai nevienodas sąlygas turi prie vakarinių, šiaurinių ir rytinių krantų įsikūrę Baltijos jūros uostai. Štai nuo 1951 iki 2002 metų Suomijos ir Švedijos uostai, kurie įsikūrę prie krantų, sudarytų iš sunkiai kasimui pasiduodančių uolienų, taip pat gerokai padidino gylius: Rauma – nuo 7,9 iki 10 m, Hamina – nuo 7,3 iki 10 m, Kotka – nuo 7,3 iki 15,3 m, Kalmaras – nuo 6,4 iki 7,2 m, Norčiopingas – nuo 7 iki 12 m, Gioteborgas – nuo 10 m iki 19,6 m.
Daugelis minėtų uostų gylio problemas sprendė tiesiog iškeldami giliavandenius terminalus arčiau atviros jūros. Prie rytinių krantų šį variantą pasirinko tik Gdanskas, nuo jūros šiek tiek pridengtas Helio nerijos, ir Būtingės naftos terminalas.
Kalbant apie gilinimo darbus būtina paminėti gilinimo laivų/technikos tipus. Išskiriami tokie gilinimo laivų ir technikos tipai:
1. Žemsiurbės – paprastosios žemsiurbės (2 paveikslas) neturi siurbimo vamzdžio gale įtaisyto prietaiso, kuris ardytų siurbiamas medžiagas.

2 pav. Paprastoji žemsiurbė
Šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Dredging. [žiūrėta 2009-12-11].

2. Žemsiurbė, turinti siurbimo bunkerį gale – darbo metu, ji naudoja siurbimo vamzdį, kurio pagalba iškastas medžiagas patalpina į laive esančius bunkerius. Kai jie prisipildo, laivas plaukia į sąnašų sąvartynus, kur dumblas paliekamas. Pasaulyje didžiausia šio tipo žemsiurbė yra Jan de Nul’s Cristobal Colon (laivas pradėtas statyti 2008 m. liepos 4 d.), jos sesuo žemsiurbė Leiv Eriksson buvo statoma iki 2008 m. pabaigos. Pagrindinės projektavimo specifikacijos ir Cristobal Colon ir Leiv Eriksson (3 paveikslas) yra: 46.000 kubinių metrų bunkeris, gilinimo gylis – 155 m, siurbiamojo vamzdžio plotis – 1,300 m, išmetamojo vamzdžio siurbiamoji galia: 16000 kW, varomoji jėga 2×19,200 kW, greitis – 18 mazgų. Kitas didžiausias laivas yra HAM 318 (Van Oord) su 37.293 kubinių metrų bunkeriu ir išsiurbimo maksimalus gylis 101 m.

3 pav. Žemsiurbė Leiv Eriksson
Šaltinis: http://www.sandandgravel.com/news/article.asp?v1=11114. [žiūrėta 2009-12-11].

4 dalis.

6 dalis.

Penkta dalis patalpinta: 2015-04-21