Uostų gilinimo technologijos ir ypatumai 2
Antroje mokslinio darbo dalyje, tęsime supažindinti su pradėtu darbo turiniu apie uosto gilinimo technologijas. Sekdami visas darbo nuorodas surinksite visas dalis, galėsite susipažinti ir panaudoti savo būsimame darbe. Tik atmintina, kad plagijavimas yra persekiojamas ne tik švietimo įstaigų, bet ir teisėsaugos už autorinių teisių pažeidimą.
Gilinimo darbai taip pat atliekami ir Lietuvoje. 2008 metais į Klaipėdos uosto infrastruktūrą buvo numatyta investuoti net 220,2 mln. Lt, 61 mln. Lt gilinimo darbams:
– uosto šiaurinės dalies laivybos kanalo platinimui ir gilinimui iki 15 m; tai leis uoste priimti didesnius laivus bei padidins laivybos saugumą įplaukiant ir išplaukiant didiesiems laivams. Šiuo metu uosto įplaukoje gylis yra 14,5 m, o laivybos kanale šiaurinėje uosto dalyje – 14 m;
– Malkų įlankos gilinimui iki 11,5 m; Malkų įlankoje sukoncentruoti pagrindiniai multimodalinių krovinių terminalai. Sparčiai didėjant konteinerių srautui, naudojamus laivus siekiama pakeisti didesniais. Dėl šios priežasties šiuo metu esančio 10 m gylio Malkų įlankos akvatorijos nebepakanka.
– AB „Smiltynės perkėla“ naudojamų 76-79 ir 153-156 krantinių gilinimui. ,
Gilinimo darbai gali sutrikdyti vandens ekosistemas ir taip sukelti neigiamus padarinius.
Šio referato tikslas – supažindinti su gilinimo laivų/technikos tipais ir gilinimo proceso poveikiu aplinkai.
Numatytam referato tikslui pasiekti keliami uždaviniai:
1. Aptarti gilinimo paskirtį;
2. Palyginti gilinimo laivų/technikos tipus;
3. Nurodyti, kokį poveikį gilinimas daro aplinkai;
4. Pateikti išvadas.
Naudojami metodai: literatūros šaltinių analizė, duomenų palyginimas ir analizė.
1 dalis (pradžia).
Antra dalis patalpinta susipažinimui: 2015-04-21